Friday, April 10, 2009

တဆင့္စကား

Posted on 10:34 AM by nweminthit

လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဘဝမွာ ရုပ္ဝတၳဳကျပဌာန္းသလား စိတ္ဓါတ္က အေရးၾကီးသလား အရင္စဥ္းစားၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္။စိတ္ၾကာင့္ ရုပ္ အသြင္ေတြ ခန္းေျခာက္ညုိးေရာ္လုိ႔ ေနာက္ပုိင္း လုံးလံုး ဘဝဆုံးပါးသြားရတဲ့ အျဖစ္မ်ိဳး ၾကဳံရတဲ့အခါမွာ။က်ေနာ္ ဒီအခန္းထဲ ေရာက္ေနတဲ့ ကာလေတြကုိ ျပန္ေရတြက္ေနျပန္ပလား။ဟင့္အင္း က်ေနာ္ ျပန္မေရတြက္ခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ။ၾကာၿပီဆိုတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာၿပီဆုိတဲ့ အခ်ိန္ ကာလသတ္မွတ္ခ်က္ေတြနဲ႔ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။နွစ္ေတြ လေတြ ရက္ေတြ ဒါေတြက က်ေနာ္ႏွင့္ မဆုိင္ေတာ့ပါဘူး။အိပ္မက္ေတြ ေျခာက္ အိပ္မက္ေတြ ဒါေတြနဲ႔ က်ေနာ္ကမၻာကုိ တည္ေဆာက္ထားတာပါ။အိပ္မက္ေတြထဲမွာ မပီဝုိးဝါးနဲ႔ က်ေနာ္ မိဘႏွစ္ပါးရဲ႕ မ်က္ႏွာ၊အေမ့မ်က္ လံုးရႊဲၾကီးေတြက ကရုဏာရည္ေတြနဲ႔ ။သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ စကားသံမ်ား။အား လံုးက ေျခာက္အိပ္မက္ေတြလုိ က်ေနာ္ဆီေျပးလာလုိက္ ျပန္ ထြက္သြားလုိက္။က်ေနာ္ကုိ အထူးအဆန္းလုပ္ၿပီး လာၾကည့္ေနၾကသ လုိပါပဲ။က်ေနာ္ အခန္းက အျမဲတမ္းလုိလုိ တံခါးပိတ္ထားတတ္တာပဲ ။ သူတို႔ ဘယ္ကဝင္ၿပီး ဘယ္က ထြက္က်ပါလိမ့္။အဲဒီထဲမွာ က်ေနာ္ စိတ္ျပန္လည္ခိုက္ေတြ႕ရတဲ့ တစ္ယာက္ေၾကာင့္က်ေနာ္စိတ္ေတြ ျပန္ ေတာင္မလည္ခ်င္ဘူး။သူကေတာ့ ဝုိးတဝါးေရာက္ လာလုိက္ ပီပီျပင္ျပ္င္ ေပၚလာလုိက္ ။အခုခ်ိန္မွာေတာ့ ဘာမွမလုိခ်င္ေတာ့ပါဘူး။က် ေနာ္ေရွ႕ဆက္ဖုိ႔ ျမန္ျမန္နဲ႔ သက္သက္သာသာ သြားခြင့္ရဖုိ႔ ဒါပဲလုိခ်င္ေတာ့တယ္။အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ရွဳံးတာေတြ နိဳင္တာေတြ ဘာအတြက္ ေတြးရေတာ့မလဲ။
က်ေနာ္ကုိ အခုအခ်ိန္မွာ အႏွိပ္စက္ဆံုးကေတာ့ ဒီမလာခင္ကေလးကမွ လက္ထပ္ခဲ့တဲ့ တစ္ေယာက္ပါပဲ။ႏွစ္ရွည္လမ်ား ခ်စ္ခဲ့ ျမတ္ နိဳးခဲ့ၾက တ့ဲ ခ်စ္သူဟာ ခုေတာ့ အႏွိပ္စက္ဆံုးျဖစ္ေနျပန္ၿပီေလ။ျမန္မာျပည္မွာေယာင္ျခာျခာ ျဖစ္ေနရင္ သူနဲ႔က်ေနာ္ရဲ႕ဘဝ ေရွ႕ဆက္ ဘယ္လုိဆက္ ၾကမလဲ။ေနာက္ဆံုး ခ်စ္သူကုိ မရမကညွိၿပီး က်ေနာ္ ဇြတ္လက္ထပ္ ဇြတ္ထြက္လာခဲ့တာေပါ့။သြားရမယ့္ ခရီးရဲ႕ ဦးတည္ ခ်က္က ေရရာတာ မေရရာတာ က်ေနာ့္အတြက္ ဘာမွ အေရးမၾကီးဘူး။ဒီကထြက္ရင္ ဟုိမွာ တနည္းမဟုတ္ တစ္နည္း အဆင္ေျပမွာပါ ။ပြဲစားကလည္း က်ေနာ့္ ကုိ အေတာ္သေဘာက်တယ္။အျမန္ဆံုးထြက္ရမယ့္ အသုတ္မွာမွီေအာင္ ထည့္ေပးမယ္ တဲံ့။ သူမ်ားေတြေပး သေလာက္ေတာင္ မေပးနဲ႔တဲ့။ က်ေနာ့္မဂလၤာေဆာင္ျမန္ျမန္ၿပီးရင္ၿပီးသလုိထည့္ေပးမယ္တဲ့။က်ေနာ္ေလာက္ ကံေကာင္းတဲ့သူ ဘယ္သူ ရွိဦးမလဲ။ ဒိလုိနဲ႔ က်ေနာ္ ထြက္လာခဲ့တယ္။လူငယ္အတြဲ ပူပူူေႏြးေႏြးလင္မယားဆိုေတာ့ မ်က္နွာေတာင္ညဳိးရမွန္းမသိဘူး။တစ္ခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔ ေအးေဆးႏွပ္ဖုိ႔ အခ်ိန္ေတြ အမ်ားၾကီးေလ။ေလယာဥ္ေပၚေရာက္တဲ့အထိ ကံကုိ ေက်းဇူးတင္လုိ႔ေပါ့။အခု အခန္ေလးထဲမွာ ဝင္ဝင္လာတဲ့ ေျခာက္အိပ္မက္ေတြထဲက အပုိင္းအစေတြပါ။
အခုေတာ့ က်ေနာ့္အတြက္ဘာမွ မလုိေတာ့ပါဘူး။ေရာက္ကတည္းက ဟုိအလုပ္ဝင္ရမွာလုိုလို ဒီအလုပ္ရေတာ့မွာ လုိလုိနဲ႔ အခ်ိန္ေတြက ျမန္လြန္းတယ္။ပါလာတဲ့ ဟာေလးေတြက ဘယ္ေလာက္ခံမွာမို႔လဲ။ဘဝတူ သူငယ္ခ်င္းေတြကေရာ ဘယ္ေလာက္ေစာင့္ေရွာက္နိဳင္မွာလဲ။
ဒီလုိနဲ႔ အခု ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းလုိလုိ ဒုကၡသည္စခန္းလုိုလိုေနရာေလးမွာ ၾကာခဲ့ၿပီ။ဘယ္ေလာက္ၾကာၿပီလုိ႔ က်ေနာ္ မေတြးျဖစ္တာ ၾကာၿပီလုိ႔ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ေျပာခဲ့တာပါ။မွန္ၾကည့္ဖုိ႔ဘယ္လုိမွ မနီးစပ္တဲ့ လူနာဘဝမုိ႔ ကုိယ့္ပံုကုိ ဘယ္ရုပ္ရွိလဲ မသိပါဘူး။က်ေနာ္ကုိ ျမင္လုိက္တဲ့လူေတြရဲ႕ မ်က္ႏွာေတြရဲ႕ ဘာသာေဗဒကုိ ဥေပကၡာျပဳတတ္ခဲ့တာလည္း ၾကာၿပီ။အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ အလုပ္လည္းမလုိ,မိဘလည္းမလုိ ,ခ်စ္သူမယားေလးလည္း မလုိေတာ့ ပါဘူး။က်ေနာ္တကယ္လုိေနတာက ေျခာက္အိပ္မက္ေတြက ထေျမာက္ သြားဖုိ႔ပါ။အိပ္မက္ေတြ ၿငိမ္းေအာင္ကလဲ ေသျခင္းကုိပဲ အားကုိးရေတာ့မယ္ေလ။က်ေနာ္စိတ္ထဲမွာ တစ္ခုပဲ သိေနတယ္ေလ။အဲဒီေသျခင္းတရား က်ေနာ္ဆီလာဖုိ႔ ...... အသိမွာ ေသျခင္းတရား ျမန္ျမန္လာဖို႔ပါပဲ။

စကၤာပူတြင္ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့သည့္ အျဖစ္အပ်က္ေပါင္းမ်ားစြာမွ တစ္ခုကုိ အေျခခံပါသည္။

No Response to "တဆင့္စကား"

Leave A Reply

အေျပာမ်ား

Related Posts with Thumbnails