Sunday, April 19, 2009
ျမစ္မ်ားစီးဆင္းတဲ့ အေၾကာင္း
“စိန္ေလာရင့္ျမစ္ဟာ ေရပဲ
ၿပီးေတာ့
မစၥစၥပီျမစ္ဟာ ရႊံ႕ေနာက္ရည္ေတြ
ဒါေပမယ့္
သိမ္းျမစ္မွာေတာ့ သမုိင္းအရည္ေတြဗ်ဳိ႕”။
၁၉ရာစု ႏုိင္ငံေရးပညာရွင္ ဂၽြန္ဘန္း
သူ႕ျမစ္၀ွမ္းကေန ႂကြား၀င့္လုိက္တာ
ငါ သေဘာတူတယ္
ကုိယ့္ျပည္ ကုိယ့္ျမစ္ကုိ ကုိယ္ခ်စ္လုိ႕
ပ်စ္ပ်စ္ႏွစ္ႏွစ္ ေျပာထည့္၀ံ့တာ
ငါ သေဘာတူတယ္
ဂၽြန္ဘန္း ေျပာခြင့္ရွိတာ
ငါ သေဘာတူတယ္
ငါဟာ
ဒုိ႕ေတြခ်စ္တဲ့ ဧရာ၀တီျမစ္၀ွမ္းက
ဆရာႀကီးသခင္ကုိယ္ေတာ္မႈိင္းရဲ႕ ေယာင္ထုံးမွာ
ဂဂၤါျမစ္၀ွမ္းသား မဟတၱမဂႏၵီဂ်ီးရဲ႕
နံ႐ုိးၿပိဳင္းၿပိဳင္းေတြၾကားမွာ
ယုတ္စြဆုံး
မယ္နံေခ်ာင္းဖရား ျမစ္၀ွမ္းသား
ဘုရင္ ဘူမိေဘာရဲ႕ ႏွာေခါင္းဖ်ားက
က်လုဆဲ ေခၽြးတစ္စက္မွာ
သူတုိ႕ရဲ႕
တုိင္းျပည္နဲ႕ လူမ်ဳိးအေပၚ အခ်စ္စိတ္ေတြ
တဖိတ္ဖိတ္ ၿပိဳးျပက္လင္းလက္ေနတာ
ငါ အခါခါ ပူေဇာ္မိပါရဲ႕
ဂၽြန္ဘန္းခင္ဗ်ား
ျမစ္တုိင္းဟာ သမုိင္း အရည္ေတြပါဗ်။
ဂၽြန္ဘန္းခင္ဗ်ား
ကစ္ပလင္ ကဗ်ာထဲက
“ေခါင္းတစ္ရာ သခၤ်ဳိင္း”ကံဆုိးရြာရွိခဲ့ရာ
က်ဳပ္တုိ႕ျမစ္၀ကၽြန္းေပၚက
ေပပင္ေမာ္ေခ်ာင္းကေလးဟာလည္း
သမုိင္းအရည္ေတြနဲ႕ စီးဆင္းေနဆဲပါ။
“တကယ္လုိ႕သာ
ကုိယ္ခႏၶာအတၱေဘာႀကီးကုိ
တျဖည္းျဖည္းနဲ႕ အခႊံႏႊာသလုိ ႏႊာၾကည့္လုိ႕
ေနာက္ဆုံးႏႊာလုိ႕ မရေတာ့တဲ့
အစိတ္အပုိင္းကုိ ေရာက္ရင္
၀ိညာဥ္ဆုိတာကုိ ေတြ႕ရလိမ့္မယ္ထင္တယ္”။
ညီေတာ္အာနႏၵာ(လာျခင္းေကာင္းေသာအရွင္)
ဘ၀ကူးေျပာင္းမႈ အယူအဆ
ဂဂၤါျမစ္၀ွမ္း ဟိႏၵဴေတြက စခဲ့
ဗုဒၶပြင့္ေတာ္မူေတာ့ ေခတ္စားႏွင့္လွၿပီ
ဗုဒၶကုိယ္ေတာ္တုိင္
“အေနက ဇာတိ သံသာရံ” အစခ်ီ
ကနဦး က်ဴးရင့္ၿပီး
“ေယဓမၼာ ေဟတုပၸ ဘာ၀ါ” ခ်ီ
အေၾကာင္းအက်ဳိးတရားကုိ ဖြင့္ဆုိေတာ္မူ
“အတၱမွ အနတၱသုိ႕” တရားေဟာၾကားေနခ်ိန္
ေယ႐ုရွလင္ကုိ
“နဲဘူခ်ဲနဲဇာ”က သိမ္းပုိက္ခ်ိန္
(ဆုံး႐ႈံးသထက္ ဆုံး႐ႈံးရလြန္းလုိ႕ ေနာက္ဆုံးမွာ
အလုံးစုံ ပ်က္သုဥ္းကိန္းဆုိက္
သဲကႏၱရႀကီး ျဖစ္သြားရတဲ့)
နိနဲဗဲဟာ မဲဒဲ လက္ထဲက်သြားခ်ိန္
မာေဆးလိကုိ
ေဖာ္ကာယန္တုိ့တည္ေထာင္ခ်ိန္
လူ့သမိုင္းစဥ္နဲ့ ႏႈိင္းဆေတာ့
ဟိႏၵဴဒီအယူအဆနဲ့ ေခတ္သစ္သိပၸံပညာ
က႑ေကာဇ ျဖစ္ၾကတာ
သိပ္မွ မၾကာေသးဘဲ
ဒီအရင့္အရင္
ကေမၻကမၻာက စီးဆင္းလာခဲ့တဲ့
ဒီျမစ္ၾကီးေတြ
ဆက္လက္စီးဆင္းေနဆဲ စီးဆင္းၿမဲေလ။
“ဣတၱိ၀ကၤ နဒီ၀ကၤ” သံၾကားရတုိင္း
ငါေအာ့ခ်င္ အံခ်င္ျဖစ္ရ
ျမစ္တုိ့ဟာ
သဘာ၀အေလ်ာက္ ေကြ႕ေကာက္ေနလို႕သာ
ေရတံအေလ်ာက္ တေျဖာင့္တည္းဆိုိရင္
ေရစီး ညင္သာပါေတာ့မလား
ေရစီးၾကမ္းရင္
ျမစ္ကမ္းပါးေတြ ခံနုိင္ပါမလား
ယဥ္ေက်းမွဳ အႏုပညာေတြ တာရွည္ပါမလား
တူးေျမာင္းနဲ႕ျမစ္ အတူတူ မခ်စ္နုိင္ဘူး
အို ျမစ္တုိ႕ ……
ေကြ႕ေကာက္ညင္သာ စီးဆင္းၿမဲစီးဆင္းပါ
အိုျမစ္တုိ႕……..
မာယာ လွပ ျပၿမဲျပပါ။
ေရာဟီနီျမစ္မွာ
ေရလုပဲြစစ္ၾကီး ျဖစ္မယ့္ဆဲဆဲ
ဗုဒၶတားေတာ္မူနုိင္ခဲ့ရဲ႕
ေရနံေၾကာင့္တဲ့လား
အၾကမ္းဖက္ဆန္႕က်င္တာတဲ့လား
ဘာေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္
အခု ၂၁ ရာစု အ၀င္
တီဂရစ္ျမစ္မွာ စစ္ျဖစ္ခဲ့ၿပီ
ေတာရုိင္းေကာင္ရဲ့ သြားစြယ္
ေျခသည္းလက္သည္း အားကုိး အမူအက်င့္ေပပဲ
ဒါကုိ မေရွာင္လဲြႏုိင္ၾကတာ
ကမၻာၾကီး အျဖစ္ဆုိးပ
ဒီတီဂရစ္ျမစ္မွာပဲ
၁၃ ရာစု မြန္ဂုိဘုရင္ ‘ဟူလာလူ’
မင္းမူ ထင္တုိင္းက်ဲတုန္းက
မင္လက္ေရး စာေပအေမြေတြကုိ
ျမစ္ထဲခ် ဖ်က္ဆီးပစ္လုိက္တာ
ျမစ္ေရေတြ ျပာႏွမ္းကုန္ေရာတဲ့ေလ
ဂြ်န္ဘန္းခင္ဗ်ား…..
ျမစ္တုိင္းမွာ သမုိင္းအရည္ေတြပါဗ်။
မင္းကြန္းျမစ္ကမး္စပ္က
ပန္ခ်ီဆရာေတြရဲ့ ဂယ္လာရီမွာ
တစ္ည အိပ္တုန္း
သန္းေခါင္းသန္းလဲြ အခ်ိန္မေတာ္ၾကီး
ျမစ္ေရစီးထဲ
ေမ်ာပါသြားတဲ့ မိန္းမသံေတြ
ကယ္ပါယူပါ တစာစာ ငရဲပြက္ညံ
ပန္းခ်ီဆရာ ‘ညမင္းေက်ာ္’ ေျပာျပမွ
မိန္းမေတြ
ေဖာင္စီးၾကရတဲ့ အျဖစ္ပါလား
ငါ
အေတြးေတြနဲ႕ အိပ္မရေတာ့ဘူး
မန္႕ခ်္ရဲ႕ ‘ေအာ္သံ’ ထဲက
ေၾကာက္လြန္းလို့
လူပံုပ်က္သြားတဲ့လူနဲ႕
သူမတုိ့ ေပါင္းေအာ္ဟစ္သံ
ငါ့ရင္ထဲပြက္ဆူ
ေျခလွမ္းမွာ ေလွထမ္းျပန္ရတဲ့
ေရွးေဟာင္း
ေဗၚလဂါ ျမစ္ရုိးက ပန္းခ်ီကားထက္
ခုေခတ္
ဧရာ၀တီ အျဖစ္ဆုိးလွခ်ည့္။
မင္းကြန္းေအာက္နား ရြာတစ္ရြာကေန
ေရစုန္ေလဆန္ခရီး
မႏၱေလးကုိ
ေလွစီးျပန္တဲ့ ညေနဆည္းဆာ
တိမ္ေတြ လွခ်င္တုိင္းလွေန
ကမ္းပါးေတြ ၿပိဳခ်င္တုိင္းၿပိဳ
ေလွ၀မ္းကို
လႈိင္းေတြ တဗ်န္းဗ်န္းပုတ္
ဒီခဏ ငါ စိတ္ကူး ကြန္႕ျမဴး
ေလွဦးကုိ မ်က္ႏွာမူ ထရပ္
ေစာင္းသမဆီက ေစာင္းကုိယူ
ငါ့ဦးထိပ္ေပၚ ကန္႕လန္႕တင္
ေစာင္းႀကဳိးရွိသမွ် အကုန္
တၿပိဳင္တည္း တရစပ္ ဒီလိုတီးခတ္သံ
ေလနတ္သားပဲ စြမ္းႏုိင္ေတာ့မေပါ့
သဘာ၀အလွ သံစဥ္ကုိ
ငါခံစားမူးယစ္ ေနတုန္း
မိန္းမသားေတြ ကြ်က္ကြ်က္ဆူကုန္ၾက
ဦးရွင္ႀကီးကုိ ေၾကာက္ရသတဲ့
‘အဘုိး’ ကုိေၾကာက္ရသတဲ့
ေလွေမွာက္မွာ ေၾကာက္ၾကသတဲ့ေလ
ခုနက ငါ့ ခံစားမူးယစ္တာေလး
ေၾကာက္တတ္တာကုိ ေၾကာက္ျပီး
ထြက္ေျပးသြားေပါ့
လူေတြေၾကာက္ေနဖုိ႕က
ပုိအေရးႀကီးသလား မကၡရာဗီလီ
ဖေလာရင့္ၿမိဳ႕သားေတြကေတာ့
ခင္ဗ်ာ့ကုိယ္မွာ
မာနတ္ကုိယ္နံ႕ နံေဟာင္တယ္တဲ့ဗ်။
“အႏၱရာယ္ အေပါင္းတုိ႕အနက္
အႀကီးဆံုး အႏၱရာယ္ဟာ
ေၾကာက္ျခင္း ျဖစ္တယ္ ”
အရွင္သိဒၶိတၴ (လာျခင္းေကာင္းေသာအရွင္)
ေမာင္တင့္တယ္ ေမာင္ႏွမ
ဖိုက်င္ထုိးသတ္ခံရတဲ့စကားပင္ကုိ
တေကာင္းဘုရင္က
ဧရာ၀တီျမစ္ထဲ
ေၾကာက္ေဆးအျဖစ္ ေမွ်ာခ်လိုက္ေလရဲ႕၊
ပုဂံေရာက္ေတာ့
ေသလည္ေၾကာင္ဘုရင္ ဆယ္တင္
သူ႕သရပါတံခါး၀မွာ
ပန္းပုထု ျပထားျပန္ေရာ
ေဟာ အခု
ျမစ္၀ွမ္းသားေတြရဲ့
အိမ့္ဥရည္တိုင္မွာ
ရွတ္ပန္းနီ အုန္းဆဲြ
ကုိးကြယ္ရာ ျဖစ္ေနေပါ့
လူေတြ ေၾကာက္ေနဖုိ့က
ပုိအေရးႀကီးသလား မကၡရာဗီလီ
ဘယ္သူ႕အတြက္ ဒါေလာက္
အေၾကာက္ခုိင္းေနရတာလဲ မကၡရာဗီလီ။
ဒုိ႕ျမစ္၀ွမ္းသားေတြ
ေတာေစာင့္နတ္ ေတာင္ေစာင့္နတ္ အိမ္ေစာင့္နတ္
မေကာင္းတစ္က်ိပ္ ႏွစ္ပါး
ေကာင္းတစ္က်ိပ္ ႏွစ္ပါး
ကုိယ္ေစာင့္နတ္နဲ႕
ရုိးရာ နတ္အေပါင္းကုိ
ေက်ာခ်မ္းေအာင္ ေၾကာက္ၾက ၊
သူတုိ႕ေၾကာက္ၾကမွာပဲ
ေၾကာက္ေဆးကို
ျမစ္ႀကီးထဲ ေဖ်ာ္တုိက္တယ္
မေၾကာက္ေဆး ဆုိလို့
လက္ဖက္ရည္ဇြန္း တစ္၀က္စီေလာက္
ဘယ္သူ ဘယ္တုန္းက
တုိက္ေကြ်းဖူးလုိ႕လဲဗ်ာ။
မကၡရာဗီလီရဲ႕ အဆုိကုိ
အခုပဲ ငါ ေျပာင္းျပန္လွန္ပစ္မယ္
ေၾကာက္ေနဖုိ့ထက္ ခ်စ္ဖုိ့က ပုိအေရးႀကီးတယ္
ေၾကာက္ေနဖုိ႕ထက္
ခ်စ္ဖုိ႕က ပုိအေရးႀကီးတယ္
ေၾကာက္ေနဖုိ႕ထက္
ခ်စ္ဖုိ႕က ပုိအေရးႀကီးတယ္
ျမစ္ေတြေခ်ာင္းေတြကုိေတာင္ ငါခ်စ္တယ္
သူ့တုိ႕အမည္ေတြ တန္းစီရြတ္လိုက္ရင္ကုိ
ငါ့ရင္ထဲ ကဗ်ာ ျဖစ္သြားေရာ
ဧရာ၀တီ ၊ သံလြင္၊ ခ်င္းတြင္း ၊ စစ္ေတာင္း ၊ လႈိင္ ၊
ပန္းလႈိင္ ၊ တုိး ၊ျပန္မေလာ့ ၊င၀န္း ၊ မူး ၊မန္း ၊
ပင္း ၊ မုိးမခ စတဲ့ဒီအမည္ေတြကုိ
ဘယ္သူ စတင္ေပးခဲ့လဲ
ဒီျမစ္၀ွမ္း ဒီေခ်ာင္းေတြက
ျပည္သူေတြပဲ ေပးခဲ့မွာေပါ့
အုိျမစ္၀ွမ္းသားတုိ႕
အုိျပည္သူတုိ႕
မကၡရာဗီလီကို ဆန္႕က်င္ၾက
မကၡရာဗီလီကုိ ဆန္႕က်င္ၾက။
ယူနန္နယ္
‘ကုိကုိးေနာ’ ေရအုိင္ႀကီးပတ္လည္ဟာ
ဒုိ႕လူမ်ဴိးေတြရဲ႕ ေနရင္းေဒသတဲ့ေလ
စစ္ရဲ႕ အႀကိမ္ႀကိမ္ ဖိစီးမႈဒဏ္က
ကင္းေ၀းရာ တေျပးတည္း ေျပးၾကရ
ဒါေၾကာင့္
အႏွစ္ႏွစ္ေထာင္ ယဥ္ေက်းမႈ ေနာက္က်ရ
သမုိင္းက အခုိင္အမာ ဆုိတယ္
နတ္ထိပ္ေတာင္ၾကား သိတယ္
ေက်ာက္ဆည္ လြင္ျပင္သိတယ္
ဟုတ္ပါရဲ႕ ၊ အခုထိ ဒို႕လူမ်ဳိးေတြ
လက္နဲ႕ပယ္ပယ္နယ္နယ္ကိုင္
ထမင္းစားေနၾကရတုန္း
လက္ေခ်ာင္းေလးေတြ
တစ္ခ်ိန္လံုး အေအးမိေနရ
…………………………………………။
ယန္းေပါဆတ္ကုိ
ျပင္သစ္ျပည္သူ႕ ျမစ္၀ွမ္းမွာေမြး
ေနာင္ေတာ့
သူကုိယ္တုိင္ပဲ ျမစ္ႀကီးတစ္စင္းျဖစ္
သူ႕“အတၱအမွန္၀ါဒ”ပင္လွ်င္
ျမစ္ႀကီးတစ္စင္းျဖစ္
သူ႕တရားစီးေၾကာင္းေတြ
“နံရံ”ကုိ ေဖာက္ထြက္
အတၱလန္တစ္ ကမ္းႏွစ္ဖက္သာမက
တစ္ကမၻာလုံးကုိ ကြန္ယက္ျဖာစီးသြား
ဗာတိကန္ တားျမစ္ မာတိကာစာရင္း
ဘာ တတ္ႏုိင္ေသးလဲ
လူကုိ ထာ၀ရဘုရားက ဖန္ဆင္းတာလား
ထာ၀ရဘုရားကုိ လူက ဖန္ဆင္းတာလား
ျမစ္ေတြက ေမး၀ံ့တတ္ပေလ။
အီတလီေျမာက္ပုိင္းနဲ႕
႐ုိင္းျမစ္အေရွ႕ဘက္ကမ္းက
ၿမိဳ႕ေတြကုိ သိမ္းယူႏုိင္တုန္းကေတာ့
“ဒါဟာ ေျမမွာက်ေနတဲ့
ျပင္သစ္ သရဖူႀကီးကုိ
ငါ့လက္သုံးေတာ္ဓားနဲ႕ ေကာက္ယူခဲ့တယ္”လုိ႕
ႀကံဳး၀ါး ဟိန္းေဟာက္ႏုိင္မေပါ့
ဥေရာပ ေျမပုံကုိလိပ္
သူ႕ကုတ္အကၤ်ီအိတ္ထဲ
ထည့္ပစ္ႏုိင္တဲ့ နပုိလီယံ ဘုိနာပတ္ေပါ့
……………………………………………
အီတလီ အာႏုိျမစ္ေပၚက ဖေလာရင့္ၿမိဳ႕သား
မုိက္ကယ္ အိန္ဂ်လုိရဲ႕ အႏုပညာ
ကမၻာတည္သေရြ႕ ၿမဲတယ္
အႏုပညာလက္ရာေတြနဲ႕
ထုံမႊမ္းေနတဲ့ ဖေလာ့ရင့္ေျမ
တစ္လက္မေလာက္ကုိမွ
ဗုံးဒဏ္ မခံရေစလုိ႕
ကမၻာစစ္တုန္းက ေၾကညာခဲ့ရ
ဒါ အႏုပညာရဲ႕ အရိပ္အာ၀ါသပဲ
အႏုပညာဟာ ေမတၱာ
ေမတၱာဟာ အႏုပညာ
အုိအႏုပညာ
ေမတၱာတန္ခုိးေတြ
ကမၻာကုိ ျဖန္႕အုပ္မုိးပါ။
စပိန္ သူ႕ျမစ္၀ွမ္းမွာ ပီကာဆုိကုိ ေမြး
ပီကာဆုိက ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ခ်ဳိးျဖဴကုိေမြး
အျပာေရာင္ေခတ္
ပန္းေရာင္ေခတ္နဲ႕
ဂြာယာနီကာတုိ႕ကုိေမြး
ျမစ္ဟာ ေမြးဖြားရွင္သန္ျခင္းပဲေလ။
အဲဒီျမစ္ေတြမွာ
ပြင့္ေမ်ာရိပ္ ရွိတယ္ အလွတရားရွိတယ္
ယဥ္ေက်းမႈ အႏုပညာေတြ ရွိတယ္
“ေဗၚလဂါမွ ဂဂၤါသုိ႕”
လူသားရဲ႕ သမုိင္းေရစီး ခရီးရွည္ႀကီး။
ျမစ္မွာ ေဗဒါပန္း ေရၾကင္ေဆြရွိတယ္
ေတးသံခ်ဳိလြင္ရွိတယ္
မုိးေလထန္တုန္း အားမာန္ရွိတယ္
၀ဲပ်ံ ၀ဲကေတာ့
၀ဲမွာ အမ်ဳိးမ်ဳိးရွိတယ္
အဲဒီကမွ “၀ဲၾသဂသံသရာ” စကားလုံး ရတယ္
အဲဒီကမွ
အဘိဓမၼာတရား အျငင္းပြားစရာေတြ ရတယ္
ဒီေတာ့
ျမစ္ေတြ ေကာက္ေကြ႕တာ လွပၿပီး
လူေတြ ေကာက္ေကြ႕တာ မလွေပဘူး။
တစ္ခါေတာ့
မုန္းေခ်ာင္းအတုိင္း
ေက်ာင္းေတာ္ရာကုိ ေရာက္သြား
“ဘူးသီး”ရြာထိပ္မွာ
သိပ္နာမည္ႀကီးေနတဲ့ ငါးႀကီးေတြေလ
ေပါက္ေပါက္ဆုပ္ေတြ ပစ္ခ်ရင္
သူ႕တုိ႕ပါးစပ္ေပါက္ ၀လုံးႀကီးေတြ
(အစာမက္ေလ ပုိက်ယ္ ပုိ၀ုိင္းစက္ေလ
ဒီလုိ ဘ၀ကုိ ခုံမင္တပ္မက္တာ
ၾကည့္လုိ႕တယ္ေကာင္း)
ဒီငါးႀကီးေတြဟာ
၀ါပင္ ၀ါထြက္ကုိ အတိအက် သိၾကသတဲ့ေလ
ငါးစာေကၽြးလုိ႕ ငါးေတြ ေရာက္လာတာလား
ငါးေတြလာလုိ႕ ငါးစာေကၽြးၾကတာလား
ဒီေနရာဟာ
ဆရာတာရာ့ ဘုိးေဘးဘီဘင္တုိ႕ ေဒသ
“မုန္းမွ ကာလီဖုိးနီးယားသုိ႕” ကဗ်ာ
အခု ျပန္ဖတ္ခ်င္မိ
ဆရာခင္ဗ်ား
မုန္းလူ႕အဖြဲ႕အစည္းနဲ႕
ကာလီဖုိးနီးယား လူ႕အဖြဲ႕အစည္း
ယဥ္ေက်းမႈခ်င္း
ေ၀းသင့္တာထက္ ပုိေ၀းလြန္းေနသလားလုိ႕။
သုံးဆယ္တစ္ဘုံ မယုံဘူးလားတဲ့
တမလြန္ဘ၀ မယုံဘူးလားတဲ့
“ဒီမဟာ စၾကာ၀ဠာထဲမွာ
ေနက ေကာင္းကင္ဘုံမွာ
သိမ္းျမစ္က ဒီေျမကမၻာမွာ
ဒါ ေသခ်ာတဲ့တရားပါဗ်ာ”လုိ႕
ဆာေ၀ါလ္တာစေကာ့ရဲ႕ စကား
ခဏ ငွားသုံလုိက္ဖူးရဲ႕
ငါေသခ်ာတာကုိ ယုံခ်င္တယ္
ယုံၾကည္တာကုိ ေသခ်ာခ်င္တယ္။
ေႏြဦးသန္႕မွ ျမစ္သန္႕တယ္
ေႏြဦး သန္႕ပါသလား
မုိးဦး ေဆာင္းဦးေကာ သန္႕ပါသလား
ျမစ္၀ွမ္းသားေတြက
ေသာက္ေရကုိ
ျမစ္လယ္ထြက္ ခပ္ရင္ ေတာ္ေသးရဲ႕ သိၾကတယ္။
ငါဟာ ျမစ္တစ္စင္း ျဖစ္တယ္
ငါ့ကမ္း ၀ဲယာတစ္ေလွ်ာက္
ဥယ်ာဥ္ေတြ ျဖစ္တယ္
စုိက္ပ်ဳိးေျမေတြ ျဖစ္တယ္
ကဗ်ာေတြ ပြင့္တယ္ သီးတယ္
ထပ္ ေျပာတယ္
ငါဟာ ျမစ္တစ္စင္း ျဖစ္တယ္။ ။
ေမာင္ေအာင္ပြင့္
(ပိေတာက္ပြင့္သစ္၊ မတ္လ၊ ၂၀၀၇)
ဆရာေမာင္ေအာင္ပြင့္၏ ျပင္ဦလြင္ေခတ္ေပၚကဗ်ာဆုရ ကဗ်ာျဖစ္ပါသည္။
No Response to "ျမစ္မ်ားစီးဆင္းတဲ့ အေၾကာင္း"
Leave A Reply
အေျပာမ်ား